mandag 12. desember 2011

Spaghetti og kjøttdeig 12.des.2011

Hei Bloggen
I dag var det på tide med spaghetti og kjøttdeig. Når jeg sto å stekte kjøttdeigen luktet det av en eller annen grunn sjokoloade av den. Aner ikke hvorfor men det gjorde at jeg fikk litt forventninger.

Kommentarer: Det smakte desverre ikke sjokoloade, men vanlig kjøttdeig. Hadde nesten ikke igjen noe ketchup så det påvirket også smaken. Så det samt sjokoladeskuffelsen gjorde dette til et ganske så middels måltid.

Fiskepinner:5

1 kommentar:

  1. Jeg tror jeg veit hvorfor man får denne fornemmelsen for/av sjokolade.
    Opplevde nettopp dette sjokoladefenoment selv, og er villig til å vedde en 10'er på at det er som følge av at jeg tidligere har steket vafler (i forbindelse med bloggeinnehaverens nylige bursdagsfeiring) oppå samme ovn brukt i dette matblogginnlegget.
    Noe søl kunne muligens ha nektet å la seg borttørke helt, etter en runde med kluten.
    Legg til litt varme fra steikeplata, og vips så får man såkalte falske "sjokoforhåpninger" som bloggherren sliter med om dagen.

    -mvh Petters heteroseksuelle samboer.

    SvarSlett